Hvordan fungerer FotoDok?
FotoDok består af en app til mobiltelefoner og et personligt login til systemet via hjemmesiden. Billedregistreringer oprettet gennem appen sendes til systemet, hvorefter en færdig rapport er klar til dokumentation.
Du kan på en computer eller tablet logge ind via hjemmesiden og oprette sagsmapper (eks. Sofiendalsvej 5) og projekter (eks. kvalitetssikring, mangelgennemgang, tilsyn, modtagekontrol osv.), som herefter kan ses og vælges i FotoDok appen på mobilen.
Når FotoDok appen benyttes på arbejdspladsen til billedregistrering, kan der tages billeder og tilføjes tekst og kommentarer dertil, hvilket gør det lettere for modtager at forstå. Herefter sendes registreringerne direkte til FotoDok serveren. Du kan nu logge ind på din konto og finde registreringer sendt fra appen i de oprettede sagsmapper
Fordele:
- Spar tid og penge på administrativt arbejde på kontoret
- Slip for IT-styring og backup rutiner – Logimatic klarer det hele
- Optimer interne arbejdsgange
- Slip for digitalkamera og notesblokke
- Indsend fotodokumentation uanset hvor du befinder dig
- Effektive rutiner ved mangelgennemgang og fotodokumentation