FotoDok er et web-baseret system til b.la. kvalitetssikring og mangelgennemgang, hvor du med få klik kan oprette fotodokumentation på farten. Du kan hurtigt tilgå systemet gennem computer, bærbar eller tablet via et privat login.

Opret fotodokumentation på farten med FotoDok Appen.

PRØV

Digital mangelgennemgang og kvalitetssikring

Digital mangelgennemgang og kvalitetssikring reducerer den administrative tid foran en computer og optimerer interne arbejdsgange. Med FotoDok Appen slipper du for at skulle hjem på kontoret og uploade fotodokumentation m.m.

Du kan bruge appen uanset hvor du befinder dig, både når du er online og offline. Har du ikke forbindelse til internettet, vil dokumentationen automatisk blive sendt når du igen er online.

FotoDok henvender sig til flere forskellige brancher.

Find din branche

  • TAG BILLEDE – Du kan tage billeder med telefonens kamera direkte i appen
  • TILFØJ KOMMENTAR – Tilføj let en kommentar til billedet el. genbrug tidligere kommentarer
  • SEND REGISTRERING – Appen sender automatisk når der er internetforbindelse
  • REDIGÉR OG TEGN PÅ BILLEDER (Pro) – Brug mobilen til at gøre billedet overskuelig for modtageren
  • BENYT PLANTEGNINGER (Pro) – Brug plantegninger til at danne et let overblik
  • DATOVÆLGER (Pro) – Vælg hurtigt en dato via den indbyggede dato vælger
  • NUMERISK TASTATUR (Pro) – Tast hurtigt og let tegn og tal via det indbyggede tastatur
  • STREGKODE & QR-KODE (Pro) – Scan hurtigt stregkoder og QR-koder med mobilens kamera
  • FILTRERING (Pro) – Find hurtigt de rigtige valgmuligheder ved hjælp af filtrering

Kom i gang med FotoDok

Du tilgår FotoDok systemet gennem et personligt login og kan derfor hurtigt og let finde din fotodokumentation og rapporter til kvalitetssikring. Det betyder, at du kan logge ind uanset hvor du befinder dig – eneste krav er internet.

Du skal blot sende billeddokumentation til systemet fra din app, hvorefter FotoDok automatisk udarbejder rapporter til din kvalitetssikring.

  • SAGSMAPPER, PROJEKTER & REGISTRERINGER – Få overblik over dokumentation via login
  • AUTOMATISK RAPPORT – Systemet udarbejder automatisk en rapport til kvalitetssikring
  • BRUGERRETTIGHEDER – Udvælg selv hvilke brugere der kan se hvilke projekter
  • TILPASNING AF SKABELON – Tilpas skabeloner efter din virksomheds behov
  • AUTOMATISKE GPS KOORDINATER (Pro) – Se koordinater for registreringer via Google Maps
  • RAPPORTER VIA E-MAIL (Pro) – Send rapporter via e-mail direkte fra dit login
  • EKSPORTER VIA EXCEL ELLER ZIP (Pro) – Let og enkel måde at udtrække og arkivere projekter

Kom i gang med FotoDok

  • Inddel projekter i sagsmapper
  • Automatisk genereret rapport
  • Indstil brugerrettigheder
  • Tilpasning af skabelon
  • Send registrering som e-mail

Prøv gratis i 14 dage

 

  • Inddel projekter i sagsmapper
  • Automatisk genereret rapport
  • Indstil brugerrettigheder
  • Tilpasning af skabelon
  • Send registrering som e-mail
  • Redigér og tegn på billeder
  • Automatisk GPS-koordinater
  • Plantegningsmodul
  • Visning af registrering på kort
  • Eksporter via Excel eller ZIP
  • Filtrering af muligheder i app
  • Scan QR & stregkoder
  • Redigér og tegn på billeder
  • Send registrering som e-mail

 

Vil du vide mere om vores løsning og kvalitetssikring, så kontakt mig.

David Knudsen

FotoDok

Sofiendalsvej 5B
DK-9200 Aalborg
+45 9634 7000
salg@fotodok.dk